dimecres, de gener 03, 2007

Ronaldinho, el millor.




No discutiré la elecció d' en Cannavaro? com a millor jugador FIFA, encare que estic convençut qu en Puyol s'ho mereix 100 vegades mes, aquesta temporada i las anteriors, ni tampoc vull saber quin barem fan servir aquesta gent per decidir-ho, en tot cas em sembla absurd basar-ho en el mundial o els europeus, per exemple.
El que si estic disposar a discutir es que en Ronaldinho es el millor jugador de tots els temps, per devant de Maradona, Rivaldo, Ronaldo, Chevchenko, Cruyff, Romario i si, deixem-nos de historias, també que Pelé. Jo no puc parlar massa d'en Pelé, per que no el vaig viure completament en la seva época. També sé que hi han altres molt bons jugadors, però cap, cap, cap, ha sigut tant elegant, mágic, innovador, fisic, espectacular, alegre, complet, fantasiós..., i bó com en Ronny.

Ell disfruta fent el que fa i fa disfrutar a tothom que el veu. Aixó es el futbol, jo prefereixo disfrutar del joc del Barça amb Ronaldinho, o del bon futbol en general encare que, si!, NO ES GUANYI, pero fins el mes tonto sap que si es juga bé, s'acaba trionfant.
No m'agrada guanyar de xurro, de bollo, al últim minut, de penal, amb l'ajut de l'arbrit, ni amb la "mano de dios", sino amb espectacle i bon joc.
Per aixó, el madrtiz, je,je, es una merda de club i d'equip, potser quan la quinta del Buitre...
I que no s'emprenyi ningú, dels fans d'en Kubala, per exemple, el futbol ha evolucionat molt desde llavors, i ningú li treu els merits, peró avuí el futbol espectacle, es molt millor.