diumenge, de febrer 19, 2006

CRISPACIÓ MASIVA !!

Em crispa tot el tema anticatalá del PP i els tres tarats, Rajoy, Acebes, Zaplana i quan surt, l'Ansar, però també dels ultraespanyolistas, dels que no son del pp, sociatas i altres especimens: Ibarra, Bono...
Em crispa que el R.Madrit sempre "jugo un fenomenal partido que venció con majestuosidad i blablabla... el Barcelona ganó en un partido mediocre por 5-0 con la suerte i los errores arbitrales i la mala fortuna del rival que en un gran partido no pudo sentenciar gracias al acierto del portero...
Em crispa Jazztel que fa casi dos mesos i no es capaç de solucionar que no em funciona l' adsl per culpa seva i em continua cobrant. Començo a tenir por a donar-me de baixa.
Em crispa que et venen las coses en estat deplorable, las galetes trencadas, el pa bimbo aixafat, a correus de Badalona fallan las basculas de pesar paquets i cartas i et cobren indegudament, las multes, impostos, embargaments sorpresa que arrivan per sorpresa per correu certificat o directament a la llibreta d'estalvis.
Em crispan els preus de la vivenda i de totes les coses en general, principalment les basiques.
Em crispa tota aquesta gent imbecil, zombi, emprenyadors profesionals i aficionats, torrecollons.
Em crispan els ninyatos de cap de setmana, els dominguerus, els conductors espavilats i els empanats, las rumanas netejavidres i els gorreros.
I em crispan centenars de coses més...
No se, estic molt CRISPAT i em sembla que la cosa va a mes.

2 Comments:

Anonymous Anònim said...

tranquil xiquet q ara quan s'aprovi l'estatut veuràs que bé q estarem

6:12 a. m.  
Anonymous Anònim said...

www.anticubiletian.tk

No hi ha dret!!

No hi ha dret que ens trepitjin!!

Visca Catalunya - No a l'estatut

www.anticubiletian.tk

1:12 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home